Mycket händelser, en födelsedag och skratt.

Okej, rubriken säger allt eller nästan. Denna lilla detalj av en outfit hade jag på mig igår. 

Idag har det varit en galen dag, jag har allefall varit galen. Jag har sjungit för Adam som fyller femton idag, Grattis! jag har suttit och hittat på helt sjuka låtar på mattelektionen, jag har haft en helt okej dag. Den här helgen ska det pluggas, pluggas, pluggas, pluggas, pluggas, pluggas, pluggas, pluggas. Prov, specailarbete, labbrapporter, engelskaglosor, matte. Ja kan inte säga mer än att jag har fullt upp. Min mobil la nyss av med... Men jag har lite funderingar på om jag ska rikta in mig på något mer speciellt att blogga om, kom gärnam ed förslag!
Antonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0