Lite info om dagen, foto på Oskar och några citat från låtarna

Har nyss gjort citronfromage, underbart! Jag hoppas den blev god med. Dagen har spenderats med hundar, hästar, en helikopter, ronja, tomteklubbor(?!) och kameran.
Måste bara berätta om helikoptern som kom flygandes över vårt hus helt plötligt imorse. Den flög några varv runt uppe i luften och sedan landade den i hagen utanför mitt hus. Det visa sig vara grannen från stockholm som hade tagit en liten lölrdagsutflykt, han skulle in till sommarstugan och ta en lunch med killarna som var med. Jag blev lite förvånad!
Nu lyssnar jag på oskar linnros och bara väntar på att skolan ska börja igen, även om jag inte vill tillbaka till skolan vill jag tillbaka till alla fina vänner. Jag vill just nu bara se OSKAR LINNROS!!! Jag såg honom i somras, men nu tycker jag han ska göra ett nytt album och bara åka ut på turné så jag får se och träffa honom.
Rubriken säger allt:
-OM DU ALDRIG PROVAT, HUR KAN DU DÅ VARA SÄKER?

-OM DU BARA KUNDE BLI LITE MER SOM MIG OCH ANNIE HALL

- FÖR IDAG, FÖR IMORGON OCH FÖR IGÅR

Antonia

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Gud vad Martin är cool då, hahah :)

2012-01-09 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0