Lista

Sedan jag skrev senast har jag:
  • myst med hundar och vänner
  • ätit min första semla för iår
  • gått i skolan
  • varit i stockholm
  • sett på en ny tappning av svansjön på dansens hus. Gjord av Benke.  salem hade skrivit musiken, bäst.
  • gymmat för fullt
  • haft start på en ny termin av dans
  • lyssnat på cancanmusik bara för att vi ska dansa det
  • fikat
  • gråtit
  • badat med hela klassen i badhuset i Norrköping. jag har världens underbaraste klass!
  • haft syslöjd och samtidigt tränat på hållningen för dansen
  • haft träningsverk i hela kroppen
  • frusit i det kalla vintervädret... vill ha sol!
  • berättat om mina händelser
  • köpt kläder på billig rea
  • haft på mig fina kläder
  • skrattat



Antonia

Kommentarer
Postat av: Smallmoments - a photodiary by ninni karlsson

svar: tack så mycket!

2012-02-12 @ 14:53:12
URL: http://smallmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0