år 2012

Okej, tänkte börja med min årsresumé nu. Får se om jag hinner med tills det nya året. Men det är bäst jag börjar nu allefall!


Januari
Jag började året med att ha massor tjejkvällar med Rebecka, Ebba och Ingrid. Vi lagade mat, spelade sällskapsspel, såg på filmer och hade allmänt tjejprat.
Jag hade jullov ett litet tag till. Det spenderade jag tillsammans med Shira, som jag var hudvakt åt. och så kom Ingrid och Abbe på besök med. 
 
Februari
Skolan började igen och vi kom in i våra vanliga rutiner. Det var snöigt och fint ute!
Jag var hundvakt igen.

Rotade runt i skåp och garderober och hittade en ring och solglasögon.
Jag beställde nya solglasögon, från modekungen, som kom att användas flitigt resten av året.
Jag hade prao hos en fotograf. Där jag fotade och fick lära mig att redigera bilder lite bättre.
Sportlovet kom. Vi samlades massor tjejer hemma hos mig. Gjorde hembakade semlor och åt. Mycket chai blev det med.
 
Mars
Mars blev en bra månad. Jag hade fotosession med Becka.
Jag var hundvakt åt abbe, Ingrids hund.
Snön smälte och solen tittade fram. Jag började använda solglasögon.
Mars avslutades med en fotosession med mig själv. Jag bar långkjol, solglasögon och hade håret i en låg bulle.

Kommentarer
Postat av: INGRIDO

Nae vad fint inlägg :D

2012-12-29 @ 14:13:31
Postat av: Becka

Fiiint!! Men hur i hela friden ser jag ut på den där bilden hahaha dör vad har jag på mig liksom..

Svar: hahah nej tyst du är fin. Puss!
Antonia

2012-12-29 @ 16:00:10
URL: http://rebeckaelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0