år 2012

AugustiI somras var jag bland annat på Coldplay och det var helt magiskt. 
 
September
I september var jag fortfarande brun.
Det sprang hästar utanför mittt hus.
Ingrid och jag gick promenader. Det här var sista gången med shorts.
Jag tog en sista sväng ut skärgården. 

Ingrid och jag tog en cykelsväng på 8 km. Det var milda vindar och solen stod lågt.
 
Oktober
Jag fortsatte mina höstpromenader, med lite varmare kläder.Vi tre tjejer hade höstlov. Sågs varje dag och hade väldans kul.
Jag var hundvakt igen. Gick höstpromenader.
Överanvände mina stövlar.
Hade en kort fotosession med Ingrid och Becka.
Gick på disco. Dansade loss och hade gittershorts.
 
November
Hade fotosession med Ingrid.
Köpte ett par skor, som blev mina älsklingar.Var på en välbehövlig konsert.
 
December
Så kom december. Månaden vi alla väntat på. Jag lussade och sjöng solo.
Lovet kom! Hängde hos Adam och hade superkul.
Vi firade jul.
och vi var på stripchair.
 
Det här året har varit så jävlasuperbäst. Det här är bara lite av vad jag gjort. Nästa år ska jag fota ännu mer, ha ännu roligare och leva livet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0