Två dagar

Nu har det gått två dagar. Två dagar i nian. Två dagar på terminen. Två dagar i skolan. Jag kan inte riktigt säga att det varit något speciellt. Bara att allting är helt annorlunda... Nu säger lärarna plötsligt nior till oss, nu går det bara runt massor som är yngre på skolan, nu är niorna borta och jag måste bara säga, Jag saknar dem. Det finns ingen längre man kan trängas med när man ska till skåpen, man möter inga nior som säger hej och ler glatt som man sedan fastnar vid ett tag och snackar om allt mellan himmel och jord.
Nu finns det bara vi. Allting har förändrats och det känns helt fel.


Kommentarer
Postat av: jenny C rietschel

Känner att viken behöver någon som mig och rör om i grytan! Haha.. även jag måste medge att jag saknar nian på vammarskolan.. alla var så konstiga och fucked.. haha

Svar: Haha, precis! Åh, ja :) du får komma tillbaka nån gång och hälsa på!
Antonia

2012-08-22 @ 06:58:28
URL: http://jennyrietschel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0