Vecka 16

Nu har första skolveckan efter lovet gått igen. Jag känner mig glad, men också irriterad på skolan, klassen och lärare. Det skulle vara skönt att bara komma bort ett litet tag från det här och hoppas på att någon saknat mig när jag kommer tillbaka... Vädret suger just nu, det bara regnar, regnar och snöar. Men snart kommer sommaren! Imorgon ska jag på seglartävling, första gången för iår och på söndag blir det första moppekursen! det kommer bli superkul. Moppeåkning och segling, lite känsla av sommaren på något sätt. Idag har jag haft en riktig fikadag och mysdag med vännerna i skolan, tack.

Antonia

Kommentarer
Postat av: Ronja och Arethi

Vampyr :) Men söt ändå ;) :)

2012-04-21 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0