3 april

Ljus, glädje och känslor som bara sprutar. Det är vår.

Jag har kommit på att jag har en samling läppglans som jag överanvänder och hål vid stårtån på alla strumpbyxor. Läppglansen blir jag bara glad av och strumpbyxorna är hur irriterande som helst. 
Idag har jag haft en mysig kall dag med mina vänner i skolan. Vi har sprungit runt och skrattat hela tiden och bara spritt glädje runt oss. Imorgon är det dags för Mathilda att bli femtonåring och byxmyndig. Det kommer bli en rolig dag, hoppas jag. Grattis i förskott glada tjejen!
Imorgon kommer också Rebecka och Ingrid hem från Berlin, fubbisar. Det ska vi fira genom att ta ett litet pass på gymmet. Ha det bra!♥

Antonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0