Många händelser

Hej allihop! Nu har jag bestämt mig, bloggandet ska fortsätta och bli lite oftare. Jag tänkte byte lite design sen ska det komma upp lite flera bilder från dagen och en hel sammenfattning av det långa men ändå jääääättekorta sommarlovet. Idag jar jag varit hos en kompis som jag var med mycket i lågstadiet. Det var nästan 2 år sen vi träffades hemma hos någon av oss. Det var hur roligt som helst, vi hade mycket att prata om. Det blev såklart också många asgarv som det brukar bli när vi är farten. Det här har jag gjort de två senaste helgerna:
Träffat den här underbara tjejen som fyllt år. Jag tjejerna var och firade henne. Påtal m det fyllde två andra vänner 15 nyss med,  Ingrid och lowe, grattis!
Becka och jag hade världens fotodag! Fotoade hela dagen och några seriösa bilder fick vi nog till...
Imorgon ska jag nog träffa rebecka och ingrid, trevligt!
Hoppas ni får en bra helg!
Antonia

Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

Haha bilden... håret haha :D

2011-09-16 @ 20:39:42
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0