Crazy thursday

En glad aj i regnet.

Hej alla! Idag har det gått ännu en rolig dag i skolan. Många skratt, galna händelser och lite bråk här och där, verkligen crazy! Solen har skinit och det har varit varmt men när jag kom hem skulle det såklart regna. Förurt var jag ute en springtur. Det blev ungefär 4 km och kvällssol med regnbåge som var helt underbart fin! önskar bara att någon kunde varit med. Imorgon är det fredag igen och helg, då blir det födelsedagskalas hos min käraste Arethi som fyllde 14 i augusti. Grattis i efterskott! Nej  nu ska jag ladda inför morgondagen.
Kram
Antonia

Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

skulle lätt varit med om jag var frisk :D ingrido då? o:

2011-09-02 @ 17:23:19
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0