Lovet

Så var lovet slut. Jag kan inte fatta det, en veckas höstlov har gått så fort. Jag har hunnit göra mycket. Igår fyllde becka 15 år med, grattis! Jag har haft världens roligaste dag i staden med tjejerna, mycket fika och shopping, kan det bli bättre?! Snart är man tillbaka till skolan och alla vänner med, tror det kommer bli kul. Jag ska göra allt för att ha så roliga dagar som möjligt innan jul. Jag hoppas ni har haft ett bra lov. Sista dagen ska firas genom att:
  • Städa och göra fint
  • Ha en mysig dag
  • Ta en promenad med Ingrid och hunden
  • Dricka chai
  • Gå på gympa
  • Spela flöjt, ukelele och piano
  • Lyssna på diggielistan (ett måste)
  • Äta god mat
  • Bara ta det lugnt innan allt börjar igen
Antonia

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Söndag utan diggilistan = ingen riktig söndag ;)

2011-11-08 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0