Ingrid

Fotad i slutet av 2010

Nu har det gått 9 dagar redan på det nya året. I fredags var det sista dagen på jullovet med, men som tur är har jag en studiedag imorgon. På tisdag börjar allvaret igen och det kommer faktiskt bli kul att träffa alla vänner och ha massor roliga outfits igen! Dessutom har jag en ny jacka och ett par nya skor, har inpregnerat (stavning) dem nu och imorgon ska de börjas att användas! Det här året kommer bli toppen! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och morgondagen blir likadan. Jag kommer blogga igen när jag börjat skolan och kommit in i mina vanor.  Ha det bra sålänge!

Antonia

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Snygg bild :D

2011-01-12 @ 19:47:37
URL: http://itit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0