Sjunde december

Just nu vil jag bara ha sommar, sol och värme.
Andra advent har redan gått och det har kommit lite snö hit, väldigt lite. Veckan har gått supersnabbt för mig och i helgen ska det firas lucia, dansas och spelas flöjt. Jag tänkte lägga upp lite bilder från det här året för snart är det ju nytt år med. Kanske lägger upp en bild och skriver inte så mycket, men jag hoppas ni gillar bilden. Förresten ni måste bara ta och kolla in det här, så fint skrivit och inte tala om klippet. Tycker alla borde se det!
Så ta och kolla in klippet så ses vi med en eller flera 2011-bilder nästa gång.
Antonia

Kommentarer
Postat av: Klara

Åhh tack fining! <3

Föresten, skulle vi segla tävling på Lucia? ;) kram <3

2011-12-07 @ 20:40:44
URL: http://klaragunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0