2011

Här kommer en sammanfattning av året som gått. Fy vad fort det gått!
Jag använde min kamera+fjärrutlösaren hur mycket som helst.
Hade fotostund med becka.
Jag umgicks med fina vänner.
Jag fyllde år, blev firad av fina vänner och fick det här halsbandet som har använts flitigt under året.
Jag diskade och ingrid torkade.
Jag åkte till Krakow, Polen, med konfagänget där vi bland annat gjorde helt galna saker och skämde ut oss.
Tove styrke kom till stan och jag, ebba, becka och ingrid gick såklart och såg henne.
Jag var glad och åkte bussresa till okänd plats.
jag blev sminkad så här fint.
den efterlängtade våren kom.
hade dansavslutning, där det bjöds på show och barn och ungdomar i alla åldrar.
hade varma och helt underbara dagar i skolan.
Hade ett hav av bellis utenför huset.
Sommaren kom och det blev seglarläger med såna här solnedgångar varje dag.
Gick på efterlängtade roxette som jag fick av becka i f-present. Vi köade. Det blev också shoppingdag i götet.
Vi åkte tåg vidare till Helsingborg....
...där vi gick långa promenader utmed havet och kollade bort mot helsingör.
Vi åkte till viken som ligger utanför Helsingborg där vi troligen ska segla junior SM nästa år.
Vi åkte såklart över till Helsingör med och drack dansk citronvan och bara njöt av solen och det danska språket.
Sista dagen tillbringade jag på stranden och badade ett ganska uppfriskande bad i havet.
När jag kom hem hade jag en helg med mitt söta kusinbarn, emil.
Det blev sommar på riktigt.
Jag träffade Klara igen som jag träffat på lägret.
Många långpromenader blev det med Abbe.
Jag badade mycket och hade stughäng med tjejerna.
Vi åkte och fikade hos våran kompis Viktor som sommarjobbade.
Vi blev vuxna och konfirmerades.
VI firade Arethi.
Fotade becka.
Jag drog till Grekland och det varma klimatet.
Skolan började igen och vi hade roliga fredagar tillsammans.
Det blev höst och vi hade på shorts en sista gång...
Jag började dricka chai och cappuccino mer och mer i det kallare vädret.
Jag klippte mig.
Jag dansade afrikansk dans och zumba.
Skärgårdsmys och höstpromenader.
Roliga höstkläder.
Ännu mer promenader.
Firade becka femton år med dessa paket.
Hade ett par mysiga sista dagar med klassen innan jul.
Så kom julen och det började lida mot sitt slut.
Ja, det här är lite av vad jag har gjort 2011. Jag hoppas ni alla får ett gott slut och så önskar jag alla ett gott nytt år och hoppas på ett underbart 2012!!!!!!!
Puss och kram♥
Antonia

Kommentarer
Postat av: Dom andra

Lätt årets bästa inlägg! Gud vad mycket vi hunnit med :D

2011-12-31 @ 14:00:53
Postat av: Becka

Superfint!! :D och ser att du har endel bilder att skicka till mig ;) puss!

2011-12-31 @ 14:04:53
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Postat av: Becka

detsamma! :D håller förresten med dom andra ;)

2012-01-01 @ 19:14:58
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0