Underbart

Hej allihopa!
Asså ursäkta för världens sämsta uppdatering men jag har haft en underbar vecka! I tisdags, t.ex. då fotade jag Arethi och fick ihop några roliga bilder, i förrgår var jag och seglade i två timmar med Rebecka och Ingrid, det var jättemysigt!
Sen fotade jag med de två tjejerna i söndags med.
Igår var det dax att träffa min nya klass, jag kommer gå i 7F och jag är faktiskt nöjd med klassen! :)

Idag har jag haft gymnastikavslutning, det gick bra men det var inte så arrangerat som det brukar vara eftersom den här terminen har gått otroligt fort! Snart är det sommar!!


Rebecka fotar.


Ett nytt ansikte här på bloggen, Arethi.

Antonia


Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

SV: Tack :D

2010-05-23 @ 11:32:31
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0