Solen, var tog du vägen?

Var tog våren egentligen vägen?
Idag har det var grått, iskallt och bara sju grader! Brrrrrr. Jag fattar verkligen hur man nyss kunde gå barfota och solen strålade. 
Men nu till något roligare, min Jofama by Kenza skinnjacka blev köpt idag! Jag bara älskar den. ♥
Det är den rosa, men inte mc-modellen.
Imorgon får man hoppas på varmt väder så jag snart kan börja använda jackan med!!

På förmiddagen trodde jag jag skulle bli sjuk, för jag hade jätteont i halsen och så. Men sen efter skolan gick jag hem och drack te och gick på gymnastik, efter det kände jag inget mer av den "baskilusken".


Olivia, gillar faktiskt bilden. Det ser somrigt ut.

Antonia


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag hatar när det är ett mellanting mellan två årstider. Just nu är det nån slags vår-vinter.

2010-05-07 @ 22:08:15
URL: http://itit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0