Svartvit Rebecka


Photo: Me | Model: Rebecka

Hej!
Jag känner att jag varit "off" på bloggandet nu. Det kanske beror på att jag fyllt år och så.
Jag lovar att jag ska börja blogga ordentligt igen snart.
Men först ska jag rensa ur min dator på bilder för den börjar bli full.
Sen ska det bli en ny design!!! .)

Igår hade jag en väldigt kul dag. Jag var i stan med mina tre kompisar, Arethi, Evelina och Ronja.
Vi hade en fullspäckad dag med shopping och prat.
Jag köpte ett linne från monki och en kofta/cardigan från cubus.

Om en timma ska jag och Ingrid gå på gympa, det ska bli skönt att röra på sig efter all tårta jag ätit nu! :)

Antonia


Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

Snygg bild :D

2010-03-21 @ 18:14:35
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: ja det är tur, tack! fin bild!

2010-03-24 @ 16:28:23
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0