Ingen bildbomb - Men en ny bild


Hej! Det blev ingen bildbomd, men en bild på ebba ifrån när vi fotade i tisdags. Det är redan en vecka sen! Idag har jag hjälpt rebecka att måla hennes rum. Det blir snyggt. Jag ska dit imorgon med och måla andra lagret då. Det känns som hennes rum kommer bli skitsnyggt! :) Idag har jag dessutom fått min kompaktkamera med, Nikon coolpix i färgen magenta. Den är häftig! Jag tänkte gå och lägga mig lite tidigt idag för imorgon ska jag gå upp tidigt och så ska vi hinna måla färdigt, det känns som vi har en toppendag framför oss.
Vi ses♥

Antonia


Kommentarer
Postat av: Diimans

Fin bild!:D

2010-07-20 @ 16:07:30
URL: http://diimans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0