Tjejkvällen

Hej!
Jag är lite sjuk just nu... men jag ska ändå gå till skolan imorrn:)

Ska börja med att tjekvällen var JÄttekul igår.
Vi lagade mat, åt den, såg på film och spelade det "underbara" spelet oogachacka!
Jag hann inte ta så många bilder igår för vi hade verkligen FULLT UPP igår...

Jag har just sett Rebeckas nya blogg, och jag tycker ni ska göra som jag att börja följa den här bloggen med blogglovin.

Man får verkligen lust att göra om sin blogg med...
OM jag ändå hade tid.

Men nu ska jag basta och sen ska jag se på Köpiing:) JAg tycker det är gulligt. Ska ni se på det?


Dukningen


Lille söte Abbe


IStället för en blomma, simborgarmärket


Dem fine partyhattarna :)

Antonia


Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

SV: Tack <3

2010-01-10 @ 19:37:16
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Postat av: photos by rebecka

Tack för länkningen :D:D <3

2010-01-10 @ 19:38:23
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0