Snöstorm


En söt abbe som jag ska ta hand om imorgon.

Hej!
En väderapport...
... idag har det snöat, snöat och snöat! Är det någon som inte har fått någon snö?
Just nu är det typ snöstorm och när jag stod och väntade på bussen märkte jag att det inte är så bra att inte ha någon mössa... man blir igensnöad! Det har kommit mer än en dm snö.
Vi får hoppas på en bättre dag imorgon!

Idag har jag spelat flöjt! Vi jättekul!
Rebecka och jag tog som vanligt dagens bild...
Jag är glad med. Jag fick den här tidningen! mycket inspiration :)




Kommentarer
Postat av: Ingrid

"Är det någon som inte har fått någon snö?"



Åh, snö är najs. Jag har absolut inte tröttnat på den än. :D

2010-01-27 @ 20:03:22
Postat av: Gretaa

asså här ligger de typ en meter djupsnö överallt utom på vägarna o trotoarerna ofc... :/



haha, jag vill ha sommar o ssc!<3

2010-01-28 @ 17:42:16
Postat av: photos by rebecka

SV: Tack :P

2010-01-30 @ 11:44:00
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0