Kyrkans klang

Hej!
Det var en dag sedan nu...
Igår åkte jag nämligen till stan tidigt och skulle kolla på den nya kameran jag ska inskaffa snart. Jag tror det blir Nikon D90 eller Canon EOS 500D. Vilken kamera tycker ni jag ska ta?

Idag har jag spelat tvärflöjt i kyrkan. Det är alltid kul att uppträda, det låter så fint i kyrkan!
 kyrkans klang :)

Jag har precis ätit spaghetti bolognese. Det var jättegott!
Påtal om mat, så har jag och min vän Ingrid börjat spela in ett amtörmatlagningsprogram, det är skitkul! På lördag ska jag göra ett nytt.

Nu ska jag se på ett inspelat bonde söker fruprogram så vi får se om jag har lust att sätta mig vid datorn imorgon för min mobil kanske kommer imorgon! då har jag en kamera igen :)

(har fortfarnade inte fått in de sista bilderna från min gamla kamera)


I båstad, vad tycer ni?

Antonia


Kommentarer
Postat av: Caroline Dahlén

nikon ska de va :)

2010-01-06 @ 21:50:20
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: Okej men du får ju en kamera snart i alla fall. Jag vet inte vilken du ska ha. Det är ju massa som tycker Nikon är bra men jag tycker canon är bättre. men kanske inte i de dyrare och bättre modellerna? jag kanske hade valt en nikon då:)

2010-01-07 @ 12:09:05
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A

Jag tycker du ska ta en Nikon :D Det känns som det passar dig bättre!

2010-01-07 @ 17:37:46
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0