Kameran är paj...


Passande bild på mig och min kamera.
Fotgraf: Rebecka | Modell: Jag och min kamera


Hej! Jag är inte på topp just nu. Efter att dagen har varit toppen med mycket foton så har min kamera gått sönder... helt plötsligt skulle jag stänga av den och så fastna den. Men det är tur att jag kan lämna in den så snabbt. För imorgon ska jag nämligen hämta min nya mobil. Då kan jag passa på att lämna in den.

För er som kommenterat att ni ville se bilder, kan inte få det just nu.
Men så fort jag har en kamera igen ska jag visa. Min nya mobil har allafall en kamera som är 8.1 mp på så jag hoppas på det bästa!

Men dagen annars har varit kul. Ingrid och jag har haft Abbe och Lull hos mig och så har vi varit ute och fotat.
Igår gjorde vi ungrefär samma sak meed :)

Så nu ska sitter jag och väntar på att damernas detektivbyrå ska börja, Kl. 21.00 på svt1.
Är det någon mer som ser på det?
Jag tycker det är jättebra och gulligt.

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A

Kollar inte på det ^^

2010-01-03 @ 21:02:03
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A

SV: Har redan testat.

2010-01-03 @ 22:32:38
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: clara

så synd, skulle bli väldigt ledsen och frustrerad om min kamera gick sönder.

svar: nej, jag ingen häst:( men nio små shetisar som jag sköter och så rider jag på MCR (ligger i malmö vid jägersro, hehe)

2010-01-04 @ 00:28:59
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0