Första skoldagen

Hej!!!
Första skoldagen på vårterminen 2010...
....var lite seg men KUL! :)
Man träffade alla igen och så. Skolarbetet var inte dirket så jobbigt vi hade mest lite uppsart med lappar och sådant. Sen hade vi nutidstips och så fick man sluta ett!

Efter skolan var det tänkte att jag skulle gå till tandläakren på grund av mina hörntänder, men så blv det itne. JAg följde med Evelina (ingen blogg) till stallet. Där hon har sin hät Mowgli. Jag hade tänkt att ta lite fina bilde med mobilkameran med jag fick rida istället på Cassi, Ebbas mammas häst. Hon är lite galen och så var det första gången jag red på henne. Det var kul! Men lite irriterande för hon drog när vi skullle trava....
Efter den svängen tog vi lite varm oboy och myste bland hästarna i stallet.

Så nu har jag en mobil med lite bbra kamera. Jag kommer nog visa dagens outfit bildre nästan varje dag :)


Lite dålig, mycket bättre i mobilen :)
Tröja: Stickad, only
Jeans: Treggins, pieces, vero moda
Hårstyle: Bulle halvhögt

Jag tänkte börja med dagens bild med eller fredagsbilden, vad tycker ni?

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A

Det blir la najs!

2010-01-08 @ 19:37:53
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A

SV: Nej, inte så värst. Men tack :D

2010-01-08 @ 19:38:33
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0