Jag lever!

Hejsan!
Igår hände något konstigt... jag eller min pappa körde ner i diket. Det gick bra. Ni kan läsa mer om det här.

Idag har jag haft en rolig dag. Tyvärr har jag verkligen inga bilder från det.
Men jag har varit ute och pulsat i snön med min vän ronja och hennes ena hund Wilma.
Jag var snopen, det var ännu mer snö än vad man trodde! Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi gick ut och pulsade i snön... jag kommer ha träningsverk imorgon!
Ibland kunde man gå på snön och ibland sjönk man ner. En gång sjönk jag ner så snön kom enda upp till höften!

Nu har jag redigerat en bild jag kan visa imorgon, men jag vet inte än om det blir den.  Det är ju Alla hjärtans dag imorgon!


Redigerade den här bilden.
Fotograf: Ingrid
Modell: Me and Lull/valle

Antonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0