Onsdag

Idag när jag gick på bussen för att åka hem från Valdemarsvik skulle jag få betala 16 kr om jag inte sa gamla torget, men det var en busschaufför som kände igen mig!
Så hon sa:

-Ska inte du till Gamla Torget?
-Jo det ska jag, sa jag då.
-Men då ska du inte betala extra så om du säger gamla torget så behöver du inte betala lika mycket! jag tyckte väl jag kände igen dig, du är ju Felicias syster!

Så då fick jag gå av precis där jag bor med!! :)
Först fattade jag inte riktig varför hon stannade där, men sen kom jag på att det kanske var för att jag och ingrid skulle gå ut.
Jag tycker det var en SHYSST busschaufför!
Eller vad säger ni?


Tog den här bilden idag. Tyckte den blev lite cool! Vad tycker du?

Nu blir det korvafton! :)

Antonia


Kommentarer
Postat av: C ♥ r a l i n e

Åh vilken häftig bild :}

2010-02-18 @ 16:45:30
URL: http://coraline.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0