Uppdatering!


Har fortfarande massor bilder att visa!

Hejsan!
Den här veckan har jag verkligen varit sämst på att uppdatera...
Jag har tänkt att försöka hinna med att blogga varje dag men har aldrig hunnit med det, för jag haft så mycket läxor i veckan.

Igår var jag på invigningen av Hageby, norrköpings nyagamla shoppingcenter eller som deras logga är "Hageby-Världens centrum". Det är omgjort så det är jättestort nu! Det var verkligen en upplevelse, massor folk, raketer och kläder! :)
Jag tyckte det var jättekul!

Den här veckan har det också varit snö som kommit i luften?! Man blev verkligen förvånad när man vaknade och såg attt det var vitt ute...  

Antonia


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vems snygga händer kan det där vara då? :P



Jag vill också kolla i Hageby nu när det kommit fler butiker...

2010-04-23 @ 20:00:32
URL: http://itit.bloogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0