Tredje Mässan

Nu har jag inte bloggat sedan, ja i onsdags eller tisdags tror jag...
Det har varit fullt upp (som alltid). Så nu tänkte jag berätta vad jag gjort:
Onsdag: Mina close up filter kom på posten!


Tack så mycket!

Torsdag: Då var det Ebbas födelsedag för det första. Jag ägnade min tid till att fota hundvalpar med ingrid och att roa hundar den dagen. Sammanfattning av det blir att det var ien riktig hund-dag!
På kvällen sen åkte jag in till syrran min och var med på "afrodans". Det var jättekul men man fick träningsverk i ryggen dagen efter...

Fredag: Jag trodde Rebecka, Ingrid och jag skulle fota igen, så jag tog en tidig buss hem för att hinna... men när jag kom hem så stod Ingrid där och jag  visste inte riktigt vad vi skulle göra/gjorde.
På kvällen firade jag sen min kompis Evelina som också fyllt år.

Så idag då, har jag varit på ännu en mässa! Det var den stora trädgårdsmässan och det var hur kul som helst! Dagen började 6.00 och slutar säkert 0.00.
På mässan köpte jag/mamma blommor och jag köpte en tunika/klänning och den har jag fått önskemål om att visa idag:


Så här ser den ut där bak.

En liten detalj på ärmen. Tagit med mitt close up filter +2.

Klänningen i helhet. Ursäkta bilden! (trött efter mässan)

Antonia


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Snyyygg :D

2010-04-10 @ 23:25:30
URL: http://itit.blogg.se/
Postat av: Felicia

Snygg tunika, sa ju att du skulle ha träningsvärk i ryggen! mahaha!

2010-04-11 @ 17:48:06
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0