*sööt*

Hej!
Ursäkta för dålig updtering. Men det var så här, ifredags skulle jag gå på disco eller åka till eve och så skulle area ha lite förfest. Då skrev jag ett blogginlägg men HALLÅ! jag glömde trycka på spara och publlicera...
Så ja, jag är lite klantig.
Men på discot hade vi rätt kul! Jag dansa med grannen och jonas x).
Sen hade vi ju lite efterfest med att städa toaletten och ha dunken i mörkret med Emil, Oskar och abbe. (de som var kvar).

Igår var jag på bullmastiffträfff och träffade alla söta stora hundar/bullar.
Sedan stod jag med ingrid utanför folkan och hade världens barn bössor i handen(internationella barndagen). VI samla ihop rätt mcyket. Sen åkte vi hem och ingrid beställda pizza. Vi gick upp till mig med lull. Han har ont i baktassen så han går bara på tre ben stackarn. När vi kom hem åt vi maten och såg först på dans sen på fottbollen och sedan något knäppt som JOnas såg på...
JA, Sverige förlora ju...

Idag blir det paltis och ta bort Eriks kattsvans. Sen måste jag nog va ho mormor.
Imorgon är det måndag igen med!

Får jag presentera: ROLF, engelsk bulldog!



och detta är RONJA, bullmastiff.



Antonia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, det verkar som om din helg har varit fullspäckad. Vad åt ni för pizza? :D

2009-10-11 @ 18:26:43
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV: Men du har väl inte haft din på dansen nån gång?

2009-10-11 @ 19:17:39
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0