Great!

Hej!

Nu har jag varit lite seg på att blogga, men läxor och fullt upp iveckan gör att jag är lite seg.
Igår var det dans och det blev kul.
Girlsen lura ingrid och mig att dom åkte med Helena förhon skulle ändå hämtta vb.
Så dom satt ch gömde sig i bussen...
BUSUNGAR!
haha

Idag blev det skola och Pia fyllde år så det blev glass.
Efter det gick jag till badet och sega ur.
Sen åkte jag med EVA(våran mattant.
Hon var rolig.
Sen kom jag till gympan och de skulle precis börja värma upp så jag kom i världens bästa timing.
Nu sittar jag här och äter nötter och dricker drink.
Nu blir det nog bastun.
Sen är det ju FREDAGSMYS, SÅKLART!!!!!
(med idol)

En sak till:
Idag var det MINS FEM ute och så kom det lite snö nu!!

Antonia

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, I.T gick ju på det. Hon bara: Okej :)

2009-10-16 @ 19:24:42
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: Antonia

SV: Lol, du och dina älskade märken :)

2009-10-17 @ 11:35:20
URL: http://tojjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0