Kul,kul,kul och ännu mera kul!!!!!!

Hej!
Idag har jag haft en askkull dag!

Började med att gå upp halvåtta på sista dagen på lovet...
.. men det gick bra ändå!
Sen gick jag ner och hittade ingrid.
Sen började vi kratta(mucket sen nu, menmen).
Sen tog vi lite fika och så började vi på alle'n.
INgrid och jag krattade minst tio högar och Syrran och jennie körde bara bort tre högar...

Efter det slutade jobbet och ingrid och jag gick ch hämtade lull sen gick vi til mig och åt.
Efter det tog  vi en sväng med lull till birsa och köpte CHOKLAD!!mmmm
Sen tog vi elljusspåret hem.

Ingrid och jag fick en order av mamma  att baka negerbollar eller chokladbollar men jag vet inte för chokladbollar är en annan boll...?

NU sitter jag här och kollar på Idol och har fredagsmys!!!

Tycker vi ska ta bilder nu:


Han skulle bara ha krattan...


Lööööööv!


Fick köra traktor(hmm)


INgrid jagar traktor!


Fick åka kärra inte kööra traktor...


Hittade en svamp, väldigt konstig? formad som en blomma...


Kul att stå på huvud i löv!


Julade med((:


När vi var ute med Lull, HÄFTIG VA?
Modell: Vallenius Vilgott
Fotograf: Antonia, tojja jag!

Antonia


Kommentarer
Postat av: Ingrid

8D

2009-10-30 @ 20:32:19
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: det är den:)

2009-10-30 @ 20:43:05
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, har startat en ny blogg om självförtroende,

Kolla gärna in och följ bloggen ;)

www.youneed.blogg.se

2009-10-31 @ 12:17:53
URL: http://youneed.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Kul :D

2009-10-31 @ 12:47:10
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0