Pannkakor och halloweenmys i stallet

Just nu sitter jag här och har druckit nästan fyra koppar te, jag vet jag är knäpp!
Soom Markus Krunegård sjunger i hela livet var ett disco, dricker te och och pratar högt på finska:)
Snart ska det göras pannkakor.
Lull är här för ingrid är i stockhom.

Snart kommer olle också. Vi ska typ umgås och sedan blir det att gå till stallet och klä ut sig, det är halloweenmys i stallet. Så det blir nog kul.

Vi kanske ska går till badet en sväng med men et får vi se.

IMorrn är det våran årliga oktobermarknad. Det är en marknad som alltid är i oktober i Valdemarsvik. SÅ
då ska nog gänget gå en sväng på marknaden, KUL!

Sen är det ju premiär med på THIS IS IT med michael jacksson! Kul!

Men nu ska jag nog börja göra pannkakor för syrran är nog hungrig när hon kommer hem;)

Ha en trevlig dag!

BIlder från igår:

Olle hittade en pinne


Blå himmel, nästan!




Gud vilka snyggingar!?




Vad mycket man ser här uppe!

Antonia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den näst nedersta bilden var snygg :D

Ska du gå på MJ-filmen?

2009-10-27 @ 12:01:43
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV: Haha, ja det blir fullt hus xD



Okej, har du en förkärlek till rost? Hahe

2009-10-27 @ 12:15:39
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0