Tjejen med blommiga tights


Fotograf: Jag | Modell: Ingrid | Canon PowerShot A95

Hej!
Jag kom på mig själv liggandes isängen med datorn, kollade bloggar och märkte att jag inte hade bågot under datorn.
Men nu har jag det som tur är!
Jag har läst på till provet nu med.
Så nu ska jag ta och öva lite glsor och leka lite dator :)

Snart kommer ingrid hem som tur är. Vi ska läxa lite snabbt och sedan drar vi till dansen med busen.
Vi får verkligen hoppas att bussen inte är lika sen den här gången...

Nu är det bäst jag tränar glosorna så jag hinner till dansen.
Det kanske kommer någon mera bild senare...

see ya!

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Ses på dansen! :D

2009-11-26 @ 16:36:12
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

SV: Haha, det har hon kunnat :P

2009-11-26 @ 16:40:30
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0