Prov,prov, prov


Gillar att fota smycken!

Hej!

Idag har jag varit iskolan och "the shit" gick bra.
Sen drog jag till eve och dampade med lakrits (katten) vi höll på att garv ihjäl oss.

Sen åkte jag hem och slappade JAg blev förhörd på mitt 20-sidors prov tills fredag. Det gick ganska bra.
Men på mitt världsdelar och bukter och floder och saker- prov. ALLA RÄTT!!!!!!!

Nu har jag varit i köket och kokat pasta till min pasta sallad jag ska ha imorgon till basketurneringen på Vammar. Det är exorna i kommunen som ska köra. Vi hoppass på vinst! för det är ju tråkigt med förlust...
Efter det ska jag nog stanna i VIKA o ch vara med på några sjuors lektion för sen ska vi spela flöjt.

Så nu ska jag packa och duscha inför morgondagns händelser.
Det blir mycket så imorgon kanske jag hinner med att blogga litegrann.

Min kamera har dåligt batteri så det kan nog inte komma så många nya bilder om ni undrar.

Duschen blir det nu!
 
Ciao

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Vilken tid börjar ni?

2009-11-24 @ 20:36:23
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: jenny

Du är väldigt bra på att fota:) själv blir det aldrig bra när jag ska ta fina kort xD

Kolla gärna in min blogg om du inte har något för dig:)

2009-11-27 @ 20:50:02
URL: http://jennyengblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0