"Mycket skoj och liten verkstad!"

Hejsan!
Hehe, jag gjorde om den här lite och ja, så blev det!

IDag har dagen gått snabbt och jag har haft kul!

Frst skola.
Sedan gick jag till badhuset, och tiggde lite kaka... ...fick en dammsugare, dem är jättegoda!

Sen cyklade jag hem och började ta foton, mest egobilder.
JAg märkte att klockan var mcyket och ingrid hade kommit så jag sprang ner och bussen hade kommit.
Så jag sprang in till ingrid och där satt hon och svullade i sig mackor:)

EFter det gick vi upp till mig och spelade flöjt och hade världens damp!
Sen var klockan sex och ingrid ksulle äta så jag földe hnne och sedan gick jg i mörkret hem...

NU SITTER JAG HÄR!!

Inga egobilder in lagda så det får bli någon gammal, rotat igenom några gamla mappar:


Vår! längtar...

Antonia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, stackars I.T får aldrig vara ifred ;)

2009-11-03 @ 19:21:28
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0