Kom till lillåby, så får ni se BeckaB, Ingrid, Lisa och mig!

Oredigerad bild

Fotograf: Jag | Utrusting: Canon PowerShot A95
 

Hej!
Här ligger jag och drar mig i sängen med datorn. Det är rätt skönt faktiskt!

Går dagen blev toppen och Fillan vart glad!
Hon fick lite presentkort och saler som hon ska få senare. (får välja ut själv och vi betalar)

Jag ligger här och softar kan men säga inför dagens planer:
Vid elva ska jag nmligen till lillåby och spela flöjt. Det blir kul!
JAg tror man skulle ha tomteluva på sig, men sen vad ska man ha på sig mer?
Jag tror jag ska ta tights. Det regnar ute så det bli svårt val. Får väl höra med syrran om hon har nån ide'! :)

Jag har inte lagt in bbilder från igår.

Efter att jag varit i lillåby måste jag nog plugga men jag tar med mig kameran och så får vi se om det blir några kort, men det tror jag nästan.

Nu ska jag softa lite mer och ssen ska jag nog gå upp och äta frukost!

Vi sees!

Ciao Bella och Bello!

Antonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0