En helt vanlig dag.


Fotograf: Me | Utrustning: Canon Powershot A95

Idag har det varit en helt vanlig dag;

Först blev det skola.
Sen blev det äta en kaka hos mamma på badet.
Efter det åkte jag hem.
Sedan kom Ingrid  med bussen.
Sen gick vi till mig.
När vi var hemma tränade vi flöjt.
Efter det såg vi på Ullared(spelat in från igår).
Sedan gick hon hem.
Jag följde henne.
När vi var hos henne märkte vi att hon glömt hennes flöjt.
Då gick vi upp till mig igen och hämtade den.
Hon gick hem.
Jag gick hem.

Men det ovanliga med dagen var att det gick fort, snabbt och enkelt!

Nu ska jag lägga in glosor.

Så vi ses!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Ja, men jag kan ju upplysa dig om att beskvien var goare :D

2009-11-11 @ 18:59:58
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV: Taack <33

2009-11-11 @ 19:21:01
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0