En dag i Bilder

Hej nu bärjar vi med ett inlägg med bilder om vad jag gjorde igår!

Asså igår hanns det verkligen inte med att bloggas.
FÖrst var det basket och sen var det inivigning av advent på birsa eller vid.

Och sen hade ingrid och jag en dag för LULL!!!!!

Vi börjar med att AREA träffad tomten i sörping:


Från vänster:
JAg
Ronja
tomten
Arethi
EWY!


UNder molnet


Detta är arethi, Hon lev min modell för en dag. I solen! Vad säger ni?


Sen blev det JÄTTEFINT väder!


Fotograf: Jag | Utrusting: Canon PowerShot A95

Var bara tvungen att gå ut och fota när jag kom hem innan solen gick ner...


För härligt väder!!!


Ingrid och jahg hann baka pepparkakor med, mmm!


De sattes ihop.




Den här bilden tog jag med, ÄLSKAR den! <3


Sen tändes den.
Tog den med lång slutaartid och sen rördelite.


Sen var det världens månsken, månen längst upp till vänster.

JA nu har ni fått lite bilder, inte så mycket text.

Idag är det första andvent, hur ska ni fira?
JAg ska åka till farmor och sedan ska jag och ingrid roa lull han blir så glad.

Vi ses!

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Den är med månen är coolisch :D

2009-11-29 @ 13:03:57
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

SV: Okej, men det är ju tråkigt att bara ta en bild på en julgran, blir mer intressant med detaljbilder.



SV: Okej, tack för åsikten. Själv gillar jag den jag ha nu.



SV: Jaja, men jag menade ju pepparkakor i helhet.



2009-11-29 @ 20:04:38
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0