Detta är en Onsdag


Fotograf: Rebecka | Modell: Jag

Hejhejhejhejhejhejhejhej!
Idag har det varit en dag som...

...varit KUL!

Den började med att klockan ringde en halvtimmme förtidigt..
Sen gick jag till skolan

Efter skolan drog jag till las vikas där jag först träffaade Amanda oh Lisa. Sedan gick jag upp "några" trappor och träffade ett par till och gissa vilka det var? :)

Vi tränadde låtar till en typ uppvisning.

Sen fick vi gå till bussen och så fick Ingrid och BeckaB en kaka ocj jag en smörgås utav mig.

Men nu så är det så att jag ska hinna med både dusch och kolla bloggar innan BONDE SÖKER FRU!
Ser ni på det?
Vad tycker ni om bönderna?

Vi ses!

ciao

Antonia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nej, jag kollar på Stockholm - Arlanda :D

2009-11-11 @ 20:07:16
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0