Dansbandkampen med TITANIX!

Ni som inte vet så säger jag att Titanix är med i dansbandskampen ikväll! SVT1 20.00

Japp, nu sitter jag här och äter ölkorv. :)
Idag har jag fått motion genom att först gå i gämn, snabb takt med olle till badet.
På badet bada och simma motionssim.
Jag tycker ni ska testa det här! Man känner sig jättefrisk efteråt!!

JAg tog lite foton vid badet och när vi gick.
Några blv lyckade!

Dagen har varit rolig och "skrattig".

Dey blev ingen bastu ikväll, p.g.a jag basta på badet.
Så nu väntar jag på mat och sen blir det fullspäckad tvkväll!




Allt är taget med Canon Powershot A95

Imorrn blir det nog ingen updatering. Jag ska till Jönköping och kolla valp till Ingrid, jag tror det blir den! SÖT!
Kommer bilder då sen.

Ciao

Antonia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den översta bilden var snygg!

2009-11-14 @ 20:24:27
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

SV: Haha, okej :D

Jag röstade bara 4 gånger...

2009-11-15 @ 11:38:29
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0