Bio

Hej! Nu har ja kommit hem från gymoan och är lite stel:D
Vi hade inte en valig ledare så vi fick löra lite eget.

Idag har vi haft rätt så kul i skolan och ja allmänt skoj!
AREA skildes åt lite men sen blev det bra.

NU ska jag på bio, SÅ OLIKA jag tror faktiskt den är rätt bra för det är ju en premiär.
så jag gör väl en recention efter eller imorgon.

Igår var jag ju på dans, vi hade SKITKUL!
Det var bara Ingrid, BeckaB och jag så aa ni förstår.

Vi tog lite bilder och h'r komer dom:


las vikas in mörker


innan dansen


i danslokalen

Antonia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Typ snyggaste bilden xD

Men bara för att det är premiär behöver den ju inte vara bra?

2009-11-06 @ 20:30:36
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0