Årets Lucia blev...



...Jag!!

Idag har det inte varit så jobbig dag. Började med att ha prov och glosförhör, skitenklt.
Sen gick vi bara runt så alla fick rösta till årets Lucia.
Efter ddet så kom lunchen:
Pannkakor, det var väl sådär men gott för att vara skolans.

Sen var skolan ungefär slut.
JA cyklade hem ocoh åt lite. Efter det drog jag till gympaan och träfffade Ingrid. Det var väl kul!!

Nu har jág kommmite hem och laddat karen så nu är det bara att fota igen.

Nu ska jag till bastun och imorrn är det basket i Söderköping. Man får gå upp tidigt ocgh sen går bussen 7.55.

Vi ses

Ciao

Antonia


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har du defekt färgseende? Om du inte vet, gå in på min blogg och få svar på det. Har nämligen en liten test på blogge där du får reda på om du har defekt färgseende eller inte. Kommentera sedan gärna om hur testet gick :).



Tack, hoppas du får annars en trevlig kväll :)

2009-11-27 @ 20:32:21
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Moliinas

Fint! Kolla gärna in min blogg också, och tyck till!

2009-11-27 @ 20:32:58
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0