Morgondagens planer:

Här kommer de!

+Ingrid ska sova länge

+jag ska går ner till henne kll kvart i tio

+VI ska gå till leo peo söt

+Busa med lilla bebisen och det ska bli

                                                                SÖTT!!!!
Jag ska ta lite bilder som jag kan lägga in och ni kommer nog tycka? VAd tror ni!!
Så vi kan kalla att vi ska vara barnvakter!!!
Lull ska nog vara med ibland eller vad säger du Ingrid?
Igår hände nåt lite konstigt...

Efter skolan igår spelade jag kula, då ringde mamma och sa att  jag möter dig!(en gång i gympan med)
JAg cyklade hem och började undra om mamma och jag gått oom vaandra, men när jag kom runt kröken så såg jag en grön jacka... undrar vem det var? +en liten brun sak som gick bredvid!








DET VAR INGRID OCH LULL!!!!!!!!!
Åkte inte ingrid till gotland?
Varför?
Fick dom ställa in?
tänkte jag.

Vi mötte varann och vi sa hej lull!

Resten av den dagen hade vi mycket art prata om!



Antonia

Kommentarer
Postat av: Runar

EHEHEHEHEHEH.

2009-05-23 @ 09:49:29
URL: http://itgalning.blogg.se/
Postat av: Becka

Iställt blev det minsann inte ;)



Men varför står det en ledsen mun efter mitt namn där du har länkat till min blogg? O:

Såhär: Rebecka:(

2009-05-24 @ 17:17:36
URL: http://lillabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0