Veckan som kommer.

Den här veckan som komme så har vi två studiedagar!!!! På söndagen så åker INgrid inte utomlands med skidor men till sälen. JAG ska såklart ha hand om lille lull "the hole week"! För er som inte vet vem lull är, så är det INgridS lille hund VAlle! På första studiedagen så ska jag va med Eve typ hela dagen. Vi ska rida två gånger eller vara i två olika stall den dagen. Först så blir det Mowgli(eves häst) Sedan så blir det Åbystalleet. Under den dagen så ska vi också sälja NEWBODY, det är underkläder och saker soM är lite sportiga!

PÅ onsdagen ska jag börja cukla till skolan också...:(

(det här blev ett litet konstigt inlägg, menmen...)



Antonia

Kommentarer
Postat av: Becka

Ska ni sälja sportiga underkläder? :O

2009-03-07 @ 10:49:38
Postat av: Felicia

Oh så duttig lull! ;)

2009-03-07 @ 21:39:42
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Jag kommer hem på fredagkväll. Kanon va!? :)

2009-03-10 @ 17:17:09
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0