Today!

Today, it was a supersuperday!!! 

Skolan, KUL
Ronja, Kul
 
Nu villl jag ha lite kommentarer om hur ni hade det idag!!!
 Exprimenten var svåra! eller bbara över ljuset..
Det var så att man skulle sätta plastfolie överen hushållspparee-rulle! och sedan göra ett litet hål över ena önden. Man tände ett ljus och så höll man och slog i den ändan som det inte var hål i och då skull det sprängas.....




men nä skoja 'ba'! Ljusert skulle släckas.... det blev inte lika kul då!!!!!!!;)



Antonia


Kommentarer
Postat av: Julia

det var på tiden! : ) Blogga mera, och offtare : ) Hm, ja vad har jag gjort idag, umgåtts med din syster mest, tränat, varit i skolan och Bowlat. Träningen var Afikansk power dans, Felle sa att jag skulle påpeka det : ) <3

2009-03-05 @ 00:42:49
URL: http://juliakjellberg.blogg.se/
Postat av: Becka

Idag har jag läst massa ur "När jag hör din röst" och varit i skolan såklart. Nu sitter jag vid datan ^^

2009-03-05 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0