Ingrid+clockS

Här sitter jag och skriver ett nytt inlägg på bloggen. Samtidigt som jag gör det så lyssnar jag på coldplay, Clocks och när jag kom att tänka på  det så tänker man på Ingrid att hon kommer hem idag från en veckas skidåkning ocg kul i sstöten.
Varför? Jo, för Ingrid bara älskar coldplay!

Valle
Han är alldeles trött efter en vecka med mig. Men jag tror han har haft kul! Jag har lärt honom en ny grej:
Lägger godisen på nosen och han öppnar munnen och försöker ta den, då åker den upp i luften och han fångar den i munnen! TOPPEN!

Dagens planer: Köpa melodifestivalen!

Nu ska Valle och jag gå en sväng och ha lite kul!!!!!





Antonia

Kommentarer
Postat av: Anonym

YAY, mina foppatofflor på bild :D

2009-03-15 @ 19:25:26
Postat av: Annica

Grattis på födelsedagen i efterskott:) Hoppas att allt är bra med dig!!! Kramar Annica

2009-03-19 @ 09:23:12
URL: http://annicaacinna.blogg.se/
Postat av: IT

Hmm, testa att knarka Speed of Sound med Coldplay sen. Den är bra. Och A message. 83

2009-03-19 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0