Midsommar = sol och klarblå himmel

JA, SÅ VILL VI HA DET! Nu när snart är det.

Lull och jag har det bra, för en gångs skull så har det bliit lite väder!

Dagens händelser är typ inget jo lite... Men ole och jag har varit och GOlfat:)
Idag kommer kussen från hgb och killen. Man kanske ska säga frånn Turkiet, för dom har nämligen varit hos felicia i Turkiet och nu stannar dem här tillls imorrn för då ska dem till västervik och fira midsommar. Thomas kommmer med, en dag tidigare, men det är för att han ska överraska mormor!!!

Vi får se om jag skriver nåt mer imorrn men jagg kan alefall önska dig en:

RIKTIGT RIKTIGT GLAD MIDSOMMAR!!!••



Antonia

Kommentarer
Postat av: Becka

Glad midsommar på dig själv! :D

2009-06-18 @ 11:53:18
URL: http://lillabeckas.blogg.se/
Postat av: Julle

Heeej Antonia. När kommer du och hälsar på mig då? ta med familjen på en tripp ner till mig vettja : )



Saknar er massor!

2009-06-20 @ 20:57:16
URL: http://juliakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0