Då var 2008 gånget.

Tänk vad kul man har haft på det här året!! Testa att tänka tillbaka på året. Då finns det massor som kommer ihåg och inte kommer ihåg. Jag kommer inte skriva så mycket i det här inlägget det kommer mest vara bilder på minnen från det här året:

Det här var när jag var i helsingborg på sommaren när vi firade mormor på 80-årsdagen!

Ingrid och jag var med på en sandslottstävling på kpwebben, det var kul!

Här hittade jag en en asöt bild som jg tog i Danmark!

Här satt jag fasst i hissen i Helsingborg hos min morbror...

Här var jag och Rebecka på sports camp i somras, vi var på gymnastik!!

Här är jag i Grekland, ska gå ut och äta precis!!

Här är jag på Halloweenparty hos Ebba(ser knäpput). Vi hade kul!

Det här är på storsamlingen när vi dansar!!

Antonia

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag ser seg ut på båda bilderna jag är med på, och förresten, det var inte bara Ebba som hade Halloweenpartyt :P Haha :)

2009-01-03 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0