Vitamin well

Hej!
JAg ska börja med att jag har provat vitamin well! Jag provade DEFENCE, den var faktiskt god, men smakade inte så mcykt. MEn det släckte törsten och man kände sig väldigt frisk.
Jag ger 4 av 5 smultron. För att den smaka ju inte så mycket som jag ville att den skulle.

Igår gick dansavslutning bra. Fast intee som jag väntat mig, gjorde lite fel här och där men hoppas att det inte märktes. Vi hade kul och det är ju et som räknas.

NU har jag suttit och slagit in massor julklappar oh hittat på rim. Det har vvarit uttröttande. Men nu ska jag snart klä på mig sen har jag fått några uppgifte av mamma:

Ställa in alla cyklar i garaget.
Åka på en sparktur, men det är ju kul!
Använda min halsduk som jag fick i julklapp förra året av ingrids kusin axel. För han kommer nämligen idag :)

Så nu ska jag fixa i ordning mig för en utedagg med snö.
Sen ska jag gå ner till ingrid. Vi ses!


Tintin är nyfiken vad kameran är för någoting. :)

Antonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0