Snön faller ner från himlen och det är kallt

Jag hann inte blogga igår... Kom hem ganska sent.

Nu för tiden är det ju bara snösnösnösnösnö... värsta snöstormen!!!
Det är väldigt mys, men jag har varit sugen på chilatte rätt länge nu och så har jag inte fått nåt! Så det är någott jag önskar mig snabbt!
Det kommer mer och mer snö. IDag fick jag åka med ronja till skolan, dt var bra. Då slapp jag att gå. Dagens outfit var så härlig med

Min kappa, cubus
En stor, skön parsminasjal, turkiet
Stövlar, din sko

Det var vad jag hade utomhus och det var JÄTTESKÖNT.  IMorgon ska jag nog ta snökläder, asså "leka snökläder" :)

Det är synd att mörkret redan kommer vid två, tre. För man hinner inte fota så mycket och så har man vantar, det går inte så bra. Graderna bara sjunker... men det är bra annars kan vi aldrig räkna med snö i Jul!

Men gårdagen allafall gick väldigt bra, men jag hoppades på ännu bättre foton (som sagt det var ju kallt, snö storm och mean var ju baraa tvungen att ha vantar).
Så jag kommer visa två lite "roliga" bilder jag fick  som jag inte redigerat eller gjort något med:


Lite lång slutartid och så är de i rörelse.


Snön faller ner.

Båda bilderna är tagna i svartvitt och av mig.

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Ja, jag ser att dom är svartvita xD

Mysigt med snö ^^

2009-12-16 @ 19:26:34
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Ja, jag ser att dom är svartvita xD

Mysigt med snö ^^

2009-12-16 @ 19:26:55
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: Tack så mycket:)

2009-12-17 @ 18:36:16
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0