Lucia

Heeeeeeeeej!!!!
Idag har jag haft det bra, men det enda som var det tråkiga var att Åsa(vår lärare) var magsjuk, stackkars henne...
Hela klassen hoppas på att hon kommer tillbaka imorrn så vi slipper aatt ha janne. Gilla verligen inte honom.
Istället för Åsa så blev Alexandra, hon är alltid kul. Hon har sån konstig humor xD

Vi had dans på gympan med. Det var kul... ubbe dansade. Han är verkligen GRYM på det :)

På flöjten idag, hade vi det lite jobbigt, HÅRDKÖRNING. Sen åt vi lussekatt och pepparkkakor, bara ör att jag ska va löucia. För imorgion är det nämligen dax för mitt första och andra uppträdade. Det kommer bli väldigt kul! hoppas jag, för iår är ju inte beckis med. Hon och jag som sjöng som galningar förra året.
Men jag hoppas att min vers går bra med, nervös...

Märkte nyss att det var jukalendern på tvn, man måste ju bara se på den, så gulligt!

Ikväll ska typ "gänget" åka till bruksgården för dom hhar bett om att kunna få n fotostudio och det skulle vara JÄTTTEKUL att ha det. Det var en bra ide'!

Så nu ska jag  förbereda mig för spaghetti bolognese!

Sen får vi se om det blir nnågon mera uppdatering för imorgon blir det nog inte det...



Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Jag vet, Lucia är inget utan mig! Haha :D

Lycka till imorrn!

2009-12-09 @ 21:03:49
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: Jag tycker att du var jättefin:)

2009-12-12 @ 20:04:47
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0